четвъртък, януари 01, 2009

В Училище

Класната на Иванчо влязла разплакана при директора на училището.
-Какво има, Иванова?
-Ами Иванчо ме обиди...но не мога да кажа какво ми каза...много ме е срам...
Директорът извикал Иванчо:
-Какво си казал ти на госпожата, че е така разстроена?
-Ами просто и казах че и мирише пу...та..
-Ужас! Простак! Как може такова нещо? Дай ми веднага номера на баща ти!
Иванчо го издиктувал, а директора чул от другата страна на слушалката: "кабинета на министъра на образованието..."
Директорът затворил слушалката и казал на Иванчо:
-Излез веднага от кабинета ми!!!
След това се обърнал към класната му:
-Иванова, абе мийте ги тези пу..и ...


добави в svejo.net добави в dao.bg добави в ping.bg добави в web-bg.com добави в dobavi.com добави в pipe.bg добави в lubimi.com

Няма коментари: